مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:472023-05-31ورزشي

اختلاف امتیاز میان تیم های مرحله نهایی مسابقات مناظره ناچیز بود


رییس شورای علمی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران گفت: هر دو گروه برتر در استدلال و مبنای حرف های خود، به خوبی پیش رفتند و تفاوت های ناچیزی میان امتیازهای کسب شده توسط دو گروه وجود داشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که امروز چهارشنبه 10 خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ با رقابت میان دو تیم شهید دیالمه و جهاد علمی از دانشگاه های مازندران و اصفهان برگزار شد، گفت: به عنوان رییس شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران و داور مرحله نهایی باید نکاتی را یادآوری کنم.

برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مسابقات، پیامی از جانب رییس جمهور برای این مسابقات ارسال شد که بیانگر توجه و عنایت به مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است.

رییس شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خطاب به بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: ما در جهاددانشگاهی، سپاسگزار پیام رییس جمهور هستیم و از شما می خواهیم پیام تشکر ما را به رییس جمهور برسانید.

منتظری خطاب به شرکت کنندگان این دوره از مسابقات گفت: به شما علاقه مند هستیم و به عشق حضور شرکت کنندگان، این مسابقات را برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف امتیاز میان تیم های مرحله نهایی مسابقات مناظره ناچیز بود

اختلاف امتیاز میان تیم های مرحله نهایی مسابقات مناظره ناچیز بود