مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-09اقتصادي

مناقصه فاضلاب شهر بوشهر با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان انجام شد


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مناقصه پروژه فاضلاب جنوب شهر بوشهر به ارزش 3 هزار میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با محیط بانان استان بوشهر اظهار داشت: در مکان هایی مانند منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی سیستم های تنظیم گر محیط زیستی را آنگونه که باید و شاید اعمال نکرده اند.

  وی افزود: کشور نیازمند درآمد آن برای چرخیدن اقتصاد است و به این موضوع فکر نشده که می تواند آسیب های آن به نسبت سودش بیشتر باشد.

هم اکنون این صنعت در استان بوشهر نفعی دارد که ما نمی توانیم از آن بگذریم و باید تلاش شود تا آسیب های زیست محیطی آن را کاهش داد.

جمیری ادامه داد: باید از این فرصت ها استفاده کنیم ولی نیاز است که وجوه زیست محیطی آن را نیز مراعات کنیم.

بنابراین نباید مانع از اصل سرمایه گذاری در صنایع شد بلکه باید راهکاری تدبیر کرد تا با کمترین آسیب به محیط زیست زمینه استقرار واحدهای تولیدی فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم برخی از آسیب های زیست محیطی را ناشی از ضعف مدیریتی در استان بوشهر دانست و بیان داشت: یکی از مشکلات مکان های تخلیه پسماند شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقصه فاضلاب شهر بوشهر با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان انجام شد

مناقصه فاضلاب شهر بوشهر با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان انجام شد