مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-21سياسي

اساتید بسیجی در تراز شهید چمران حرکت کنند


رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که شهید چمران الگوی اساتید و به ویژه اساتید بسیجی است، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که شهید چمران الگوی اساتید و به ویژه اساتید بسیجی است، بیان کرد: اساتید برای تحقق منویات امامین انقلاب باید در تراز شهید چمران حرکت کنند و این انتظاری است که رهبر معظم انقلاب از دانشگاهیان دارند.

دکتر رضا محمدی، چهارشنبه، 31 خردادماه، در مراسم روز بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه تبریز، با اشاره به برگزاری همایش ملی روز بسیج اساتید به صورت زنده با حضور 30 هزار نفر از اساتید بسیجی کشور، اظهار کرد: این مراسم، همایشی برای نمایش اتحاد و اقتدار نیروهای ارزشی و بسیجی در دانشگاه هاست.

محمدی، با تاکید بر این که شهید چمران در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و مبارزاتی نقش آفرینی کرده و تلفیقی از علم و ایمان، عشق و عقل و سنت و تجدد بود، خاطرنشان کرد: شهید چمران در جنبه های مختلف حرف برای گفتن داشته و زندگی بسیار اثرگذاری داشت.

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان شرقی، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در رابطه با شهادت دکتر چمران ، افزود: تلاش خواهیم کرد منوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی در تراز شهید چمران حرکت کنند

اساتید بسیجی در تراز شهید چمران حرکت کنند