مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-12سياسي

گفتمان سازی و مطالبه گری از وظایف حلقه های میانی در جامعه


قائم مقام فرهنگستان علوم اسلامی قم گفت: حلقه های میانی دارای سه وظیفه گفتمان سازی، مطالبه گری و خدمات دهی در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پیروزمند بعد از ظهر دوشنبه در نشست اندیشه ورزی تخصصی حلقه های میانی بیان کرد: حلقه های میانی، مسئولیت رسمی در کشور ندارند اما قدرت کنشگری بالایی دارند که موجب خواهد شد مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: به دلیل مسئولیت پذیری و سواد کنشگری حلقه های میانی دارای انگیزه ای مضاعف بوده تا بتوانند حداکثر اثرگذاری را در جامعه داشته باشند.

پیروزمند در خصوص موضوع حجاب نیز عنوان کرد: حجاب یک پدیده چندوجهی، پیچیده و چند لایه است از این رو نوع مقابله با بد و بی حجابی نیز، پیچیده و دشوار است.

پیروزمند در خصوص اثر گذاری حلقه های میانی در جامعه نیز متذکر شد: حلقه های میانی در جامعه سه نقش اساسی داشته که از جمله این نقش ها می توان به گفتمان سازی، مطالبه گری و خدمات دهی اشاره کرد البته مهم ترین هدف حلقه های میانی تبدیل گفتمان به گفتمان علمی است.

وی ادامه داد: تمام افرادی که در جامعه دارای مسئولیت هستند مورد مطالبه گری حلقه های میانی قرار می گیرند لازم به ذکر است که این مطالبه گری منصفانه و بدون آسیب زدن به جامعه است قائم مقام فرهنگستان علوم اسلامی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی و مطالبه گری از وظایف حلقه های میانی در جامعه

گفتمان سازی و مطالبه گری از وظایف حلقه های میانی در جامعه