مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-16سياسي

رونمایی موشک «فتاح» معادلات دشمنان را بهم ریخت


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه رونمایی موشک «فتاح» معادلات دشمنان را بهم ریخت، گفت: غرب باوران داخلی نیز از این دستاورد افسرده و نگران هستند.

- رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه رونمایی موشک فتاح معادلات دشمنان را بهم ریخت، گفت: غرب باوران داخلی نیز از این دستاورد افسرده و نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در نمازجمعه این هفته رشت با گرامیداشت ایام شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: پذیرش ولایت امام جواد (ع) آثار و برکات بسیاری دارد و در این خصوص خداوند به مؤمنان وعده داده داده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، ایرانیان همواره مردمانی غیور، فرهیخته و اهل علم و دانش و هنر بوده اند، افزود: اما بعد از جنگ جهانی دوم قدرت های سلطه به رهبری ایالات متحده تمامی تلاش خود را برای تحقیر ایران اسلامی به کار بستند زیرا به این موضوع واقف بودند که ایران اسلامی با اقتدار و با اتکا بر جوانان نخبه و اهل دانش در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نظام استعمار همیشه سعی داشته تا ایران را زیر سلطه خود درآورد، گفت: نظام سلطه برای قدرت استعماری خود در ایران رضاخان و محمدرضا شاه را به ایران تحمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی موشک «فتاح» معادلات دشمنان را بهم ریخت

رونمایی موشک «فتاح» معادلات دشمنان را بهم ریخت