مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-02سياسي

برنامه ریزی برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز درسطح جاده های لرستان


معاون عمرانی استاندار لرستان از برنامه ریزی برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در سطح جاده های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز پنج شنبه در شورای اداری لرستان در سخنانی با اشاره اینکه پیش بینی این است که امسال سفرهای نوروزی زودتر شروع شود و باید تدابیر لازم در این رابطه اندیشیده شود، اظهار داشت: جلسات و ستادها در این رابطه مرکز و در شهرستان ها فعال شوند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته های 10 گانه نیز در این رابطه تشکیل شده و مصوباتی داشته اند، عنوان کرد: یکی از اهداف بسیار مهم در استان جلوگیری و کاهش تصادفات در سطح جاده ها است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در سال های گذشته 16 تا 17 هزار نفر در این ایام در تصادفات جان خود را از دست داده اند، افزود: اگر بتوانیم جان یک نفر را هم در تصادفات نجات دهیم کار بزرگی است.

دالوند با بیان اینکه سال گذشته به مدت 18 شب جلساتی را به صورت مستمر در این رابطه به ریاست استاندار برگزار کردیم، ادامه داد: همچنین اقدامات خوبی در راستای رفع نقاط حادثه خیز از سال گذشته صورت گرفته است.

وی با اشاره سانحه تصادف پیچ گاوکش و فوت هشت نفر در این سانحه رانندگی، افزود: با پیگیری های صورت گرفته بعد از دو ماه مشکل این نقطه حادثه خیز رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز درسطح جاده های لرستان

برنامه ریزی برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز درسطح جاده های لرستان