مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:592023-03-02سياسي

گزارش ترک فعل دستگاه ها در خدمت رسانی به ایثارگران


معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی به گزارش سایت قطره و به نقل ازترک فعل دستگاه های اداری استان در حوزه خدمت رسانی به ایثارگران معظم را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عزیز امن اللهی صبح امروز در همایش حقوق شهروندی و ایثار با تجلیل از 56 وکیل و کارشناس حقوقیِ همکارِ بنیاد آذربایجان شرقی  اظهار کرد: ابلاغ تکالیف دستگاه ها در حوزه خدمت رسانی به ایثارگران و همچنین گزارش گیری از عملکرد مجموعه های اداری در این زمینه وفق تبصره(1) ماده(74) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شده است.

 وی یادآوری کرد: طبق این تبصره همه دستگاه های اداری مکلفند هر ساله گزارش عملکرد مربوط به نحوه و میزان ارائه خدمات و تسهیلات به ایثارگرانِ مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کنند.

  معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی افزود: پیشنهاد مشخص ما این است که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با استناد به این ماده قانونی و تبصره آن، تکالیف احصاء شده هر یک از دستگاه های اداری در حوزه خدمات رسانی به ایثارگران را به مدیران ارشد تمام دستگاه ها ابلاغ کند و سپس بخواهد که هر یک از دستگاه ها گزارش عملکرد پایان سال خود را تنظیم و ارسال کنند تا ترک فعل های احتمالی قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ترک فعل دستگاه ها در خدمت رسانی به ایثارگران

گزارش ترک فعل دستگاه ها در خدمت رسانی به ایثارگران