مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-02اقتصادي

کمک 58 میلیونی خیرین سلامت ملایر برای بیماران نیازمند


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از واریز 58 میلیون تومان به همت خیرین سلامت شهرستان برای درمان بیماران سخت درمان نیازمند در ماه گذشته خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از واریز 58 میلیون تومان به همت خیرین سلامت شهرستان برای درمان بیماران سخت درمان نیازمند در ماه گذشته خبر داد و گفت: برای تکمیل پروژه های در دست اقدام نیز مبلغ 500 میلیون تومان واریز شده است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت و گو با ایسنا، افزود: در طول یک ماه گذشته واریزی قلک ها 700 هزار تومان، واریز برای تهییه سبد کالا سه میلیون و 100 هزار تومان، پنج میلیون تومان به منظور ذبح گوسفند، 25 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی و دو میلیون و 300 هزار تومان واریزی صندوق صدقات مجمع بوده که همگی در موارد فوق هزینه شده است.

وی به واریز مبلغ حدود شش میلیون تومان توسط پرسنل مرکز بهداشت،شبکه ، بیمارستان های امام حسین(ع) و مهر ملایر برای درمان بیمارن نیازمند خبر داد و گفت: همچنین یک میلیون تومان نیز در امور خیر با صلاحدید مجمع صرف شد.

رییس مجمع خیرین سلامت ملایر در مورد عملکرد واحد مددکاری، ادامه داد: ماه گذشته 302 مورد به واحد مددکاری مراجعه داشتند که از این تعداد هفت فقره پرونده برای بیماران سرطانی و صعب العلاج تشکیل شد و به یک بیمار سرطانی مبلغ سه میلیون تومان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 58 میلیونی خیرین سلامت ملایر برای بیماران نیازمند

کمک 58 میلیونی خیرین سلامت ملایر برای بیماران نیازمند