مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:162023-03-02اجتماعي

اقدامات منطقه 14 برای مردم/ از افتتاح بوستان تا مناسب سازی معابر برای معلولین


معاون خدمات شهری منطقه 14 شهرداری تهران گفت:در صورت وقوع زلزله در پایتخت، بخش غربی بزرگراه امام علی (ع) از کنترل خارج می شود.

-  علیرضا برزگرمرادی معاون خدمات شهری منطقه 14 شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس گفت: در شهرداری منطقه 14 در سال 1401 در بحث فضای سبز اقدامات خوبی داشتیم به طوری که سه بوستان را به بهره برداری رساندیم.

فاز یک برخی از این بوستان ها به مرحله بهره برداری رسیده است مانند بوستان سرباز، بوستان خدمت و بوستان مردم که فاز یک آنها انجام شد.

افتتاح سه بوستان سرباز،خدمت و مردم     برزگرمرادی گفت: در کنار احداث بوستان ها ما باز پیرایی سایر بوستان ها را در سطح منطقه در حوزه فضای سبز در دستور کار داشتیم و بخش هایی از فضای سبز که از بین رفته بود را دوباره کاشتیم.

ما نه تنها در حوزه فضای سبز بلکه در حوزه تعمیر و نصب لوازم های پارکی از جمله لوازم های ورزشی و لوازم های بازی کودکان و معلولین را در کلیه بوستان ها در اولویت قرار دادیم.

معاون خدمات شهری منطقه 14 شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در حوزه اداره خدمات شهری، لایروبی کلیه انهار روباز و رو بسته را در سطح منطقه 14 داشتیم که تقریباً هر ماه حدود 40 هزار متر لایروبی می شد و نظافت و رفت و روب را هم در سطح کلیه نواحی انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات منطقه 14 برای مردم/ از افتتاح بوستان تا مناسب سازی معابر برای معلولین

اقدامات منطقه 14 برای مردم/ از افتتاح بوستان تا مناسب سازی معابر برای معلولین