مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-02اجتماعي

تحولی شگرف در توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان مرزی دشتیاری


توسعه به زیرساخت های آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته نقش بی بدیل در رشد و شکوفایی آموزش دارد و می تواند شاخص های آموزشی و پرورشی را ارتقا ببخشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان توسعه به زیرساخت های آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته نقش بی بدیل در رشد و شکوفایی آموزش دارد و می تواند شاخص های آموزشی و پرورشی را ارتقا ببخشد.

در دو روز گذشته شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری میزبان خیران نیک اندیشی بود که 3 بنای آموزشی را کلنگ زدند و 2 بنای آموزشی را افتتاح و به بهره برداری رساندند دستاوردی که می تواند تحولی شگرف در منطقه کمتر توسعه یافته دشتیاری در بخش آموزش رقم بزند.

محمدادریس پردل رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: 3 مدرسه در روستاهای گارفقیر ،دک باهو و گرگیج بازار از توابع بخش های باهوکلات و مرکزی دشتیاری که با همت انجمن یاران جامع کلنگ زنی شدند در مجموع 10 کلاس درس به حوزه آموزش و پرورش دشتیاری در آینده نزدیک اضافه خواهد شد.

وی افزود: در مجموع این 3 آموزشگاه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته و تحویل دانش آموزان عزیز این شهرستان خواهد شد تا بتواند در مکان امن و با کیفیت مشغول به تحصیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی شگرف در توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان مرزی دشتیاری

تحولی شگرف در توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان مرزی دشتیاری