مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 01:502023-03-01بين الملل

واشنگتن: همه گزینه ها درخصوص ایران روی میز است


همه گزینه ها درخصوص ایران روی میز است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده شامگاه چهارشنبه با حضور در نشست خبری روزانه، به سوالات خبرنگاران و رسانه ها درباره مسائل مختلف پاسخ داد.

پرایس در پاسخ به سوالی درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات رفع تحریم های جمهوری اسلامی در وین، گفت: دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است، اما همه گزینه ها هم روی میز است .

به نوشته رسانه های آمریکایی، وی با تکرار اتهام زنی های بی اساس علیه ایران، اظهار داشت: ما به عزم خود برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی بسیار پایبند هستیم .

این دیپلمات آمریکایی در بخش دیگری از صحبت هایش در تلاش برای تشویش اذهان جهانیان علیه چین در رابطه با همه گیری ویروس کووید-19، گفت: ضروری است که پکن سیاست شفافیت را در مدیریت تلاش های خود برای درک منشاء شیوع ویروس کرونا دنبال کند .

پرایس درباره جنایات اخیر رژیم کودک کُش صهیونیستی در کرانه باختری و حملات به فلسطینیان نیز تضویح داد: ما از نخست وزیر اسراییل می خواهیم که اظهارات وزیر دارایی در مورد نابود کردن روستای الحواره را محکوم کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: همه گزینه ها درخصوص ایران روی میز است

واشنگتن: همه گزینه ها درخصوص ایران روی میز است