مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:552023-03-01اقتصادي

ضرورت بیمه کردن محصولات کشاورزی گیلان


استاندار گیلان با اشاره به کاهش ذخیره آب سد سفیدرود در تامین آب کشاورزی استان، بر ضرورت بیمه کردن محصولات کشاورزی تاکید کرد و از بانک ها به ویژه بانک کشاورزی خواست تسهیلات لازم را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به کاهش ذخیره آب سد سفیدرود در تامین آب کشاورزی استان، بر ضرورت بیمه کردن محصولات کشاورزی تاکید کرد و از بانک ها به ویژه بانک کشاورزی خواست تسهیلات لازم را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان گیلان، افزود: باید با استفاده از پیش بینی های هواشناسی و تجارب گذشته، به ویژه در سال زراعی قبلی نقاط ضعف را شناسایی کنیم تا بتوانیم بر مشکلات ناشی از خشکسالی فائق آییم.

وی با اشاره به تاثیر انسجام، همدلی و هماهنگی دستگاه های متولی در مدیریت آب کشاورزی استان اظهار کرد: امسال نیز به فضل الهی و با هماهنگی و انسجام و استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی استان و همکاری کشاورزان کار را به خوبی پیش خواهیم برد.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت لایروبی استخرها و شبکه های دیگر آب استان تصریح کرد: باید از آنچه که در اختیار داریم همچون آب بندان ها، استخرها و چاه ها محاسبه دقیق داشته باشیم و نیاز ها و ظرفیت ها را بشناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بیمه کردن محصولات کشاورزی گیلان

ضرورت بیمه کردن محصولات کشاورزی گیلان