مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:252023-03-01سياسي

تعالی و ترقی هر کشوری در سایه هنرنمایی رسانه ها است


جایگاه رسانه و اصحاب قلم با توجه به اقتضای جامعه کنونی از هر زمان دیگری مهمتر و اثرگذارتر است چرا که اعتلای استان و کشور ما در سایه تلاش و قلم فرسایی رسانه ها است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت:جایگاه رسانه و اصحاب قلم با توجه به اقتضای جامعه کنونی از هر زمان دیگری مهمتر و اثرگذارتر است چرا که اعتلای استان و کشور ما در سایه تلاش و قلم فرسایی رسانه ها است.

دکتر حسن بهرام نیا عصر امروز چهارشنبه 10 اسفند در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان با بیان اینکه تعالی و ترقی هر کشوری در سایه هنرنمایی رسانه ها مصداق پیدا می کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری بار بزرگ تبیین بر دوش اصحاب قلم و رسانه است، اظهار کرد: همه کسانی که تلاش کردند که تعالی استعدادهای رسانه ها در قالب جشنواره ابوذر به ثمر و شکوفایی برسد و باعث ایجاد انسجام و وحدت بین اصحاب رسانه و مطبوعات انجام شود، ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم به قلم و آنچه خبرنگاران و اهالی قلم می نویسند قسم خورده است که این موضوع بیانگر جایگاه ارزشمند رسانه ها و خبرنگاران است و بستر جشنواره ابوذر و رسالت آن شناسایی و معرفی استعدادهای شناخته نشده است و وظیفه جشنواره ابوذر کشف استعدادهای رسانه ای تلاشگر برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی است و با قلم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعالی و ترقی هر کشوری در سایه هنرنمایی رسانه ها است

تعالی و ترقی هر کشوری در سایه هنرنمایی رسانه ها است