مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:452023-03-01سياسي

خروجی همایش سراسری مداحان چیست؟/ راشد یزدی: کار مداحی را با اخلاص گره بزنید


حجت الاسلام راشد یزدی با اشاره به اینکه صداها و شعرهای بسیاری در این سال ها آمده است اما آن را برمی دارند که اخلاص داشته باشد، گفت: نیت خود را خالص کنید زیرا او که بناست کار شما را بردارد حواسش بسیار جمع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همایش سراسری خانه مداحان اهل بیت (ع) با عنوان سرمشق فاطمی در عرصه ستایشگری با حضور ستایشگران، شاعران آیینی، روحانیون و فعالان عرصه مداحی و هیأت عصر امروز چهارشنبه دهم اسفندماه در مشهد مقدس با موضوعاتی از قبیل نقش و جایگاه مداحان در راستای جهاد تبیین، سواد رسانه ای، تحلیل حضور مداحان در فضای مجازی، جهاد تبیین در شعر، نوحه و سرود آغاز به کار کرد.

خروجی همایش سراسری مداحان چیست؟ محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان در ابتدای این همایش ضمن عرض خیرمقدم با پیرغلامان، مداحان جوان، شاعران و سخنرانان که از سراسر کشور برای این همایش راهی مشهد شدند، با طرح این سوال که خروجی این همایش چه خواهد بود اظهار داشت: این همایش فرصی برای نشستن بزرگان و پیشکسوتان عرصه مداحی در کنار جوان ترها و امیدهای ستایشگری کشور است که به تعبیر مقام معظم رهبری هنرمند هستند و در راه و روش خود هنر خاصی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی همایش سراسری مداحان چیست؟/ راشد یزدی: کار مداحی را با اخلاص گره بزنید

خروجی همایش سراسری مداحان چیست؟/ راشد یزدی: کار مداحی را با اخلاص گره بزنید