مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:452023-03-01فرهنگي

جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی ترویج فرهنگ دیار علویان است


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزاری نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی را گام موثر در تبیین فرهنگ اصیل و دیرینه دیار علویان دانست و گفت: - جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" ترویج فرهنگ دیار علویان است ایسنا/مازندران مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزاری نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی را گام موثر در تبیین فرهنگ اصیل و دیرینه دیار علویان دانست و گفت: این جشنواره در 6 محور شعر، دکلمه، سرود، نقالی، مجری گری و قصه گویی با مشارکت آموزش و پرورش مازندران برگزار می شود که تاکنون 700 اثر به دبیرخانه رسیده است.

حسین جوادی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است به دو جهت به مازندرانی ها و همچنین به فرهنگ آن ها توجه کند، گفت: باید 70 درصد اقدامات فرهنگ و ارشاد مازندران در راستای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ مازندرانی باشد.

وی با اشاره به اینکه باور ما این است باید به فرهنگ بومی استان توجه شود، افزود: با توجه به فرهنگ دیرینه مازندران متاسفانه آثار هنرمندان این استان مورد توجه قرار نگرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی به میزبانی شهرستان محمودآباد خبردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی ترویج فرهنگ دیار علویان است

جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی ترویج فرهنگ دیار علویان است