مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:102023-03-01اجتماعي

برخی از آبشارها و نقاط طبیعی لرستان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات به گردشگران نوروزی، برخی از آبشارها و نقاط طبیعی استان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تجهیز 77 واحد تأسیسات گردشگری و اقامتی در سطح استان به منظور استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: این تعداد واحد تأسیسات گردشگری و اقامتی شامل هتل ها، مهمان پذیرها، خانه مسافر و مجتمع های گردشگری هستند که با ظرفیت سه هزار تخت تجهیز شده اند.

وی گفت: در ایام نوروز تعداد 90 نفر راهنمای گردشگری که داری کارت شناسایی معتبر از سوی اداره کل میراث فرهنگی هستند در اقامتگاه های بوم گردی و نقاط هدف مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به تعدد نقاط پرطرفدار جاذبه های طبیعی در لرستان، عنوان کرد: به منظور رضایت بیشتر گردشگران و رفع نیاز ارتباطی مسافران شماری از آبشارها و نقاط طبیعی استان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند.

حسن پور ایجاد زیرساخت های گردشگری را به منظور ماندگاری مسافر در لرستان مهم دانست و افزود: همه ظرفیت های استان را برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی به کار خواهیم بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از آبشارها و نقاط طبیعی لرستان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند

برخی از آبشارها و نقاط طبیعی لرستان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند