مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:302023-03-01ورزشي

برنامه های هفته بوشهر به صورت مردم محور اجرا می شود


شهردار بوشهر با بیان اینکه عمده برنامه ها با نگاه مردم محور تبیین و اجرا می شود گفت: دنبال این هستیم که مردم در اجرایی شدن این برنامه ها دخیل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت نکوداشت پانزدهمین بزرگداشت روز و هفته بوشهر اظهار داشت: بندر بوشهر به دلیل دروازه ورودی کشور، به عنوان شهر اولین های کشور مطرح بوده که با یک برنامه ریزی وسیع به دنبال معرفی این بندر تاریخی به کشور هستیم.

شهردار بوشهر با اشاره به برنامه های متنوع مناسبت نکوداشت پانزدهمین بزرگداشت روز و هفته بوشهر یادآور شد: عطرافشانی گلزار شهدا، شست خبری با اصحاب رسانه برای تبیین برنامه های این هفته، جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) از روز 13 لغایت 16 اسفندماه در میدان المپیک، جشنواره تفریحی، فرهنگی و ورزشی از 12 لغایت 17 اسفندماه در میدان رئسعلی دلواری، زنگ مدرسه سعادت در روز 13 اسفندماه در مدرسه سعادت و دیدار با خانواده های شهدا در روز 14 اسفندماه از مهمترین برنامه های هفته نکوداشت روز و هفته بوشهر در نظر گرفته شده است.

معرفی شهروند افتخاری وی ادامه داد: برگزاری محفل قرآنی در روز 17 اسفندماه، همایش روز درختکاری در روز 15 اسفندماه در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، مسابقه عکاسی از فضای سبز منازل از 12 تا 18 اسفندماه، همایش بوشهر پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته بوشهر به صورت مردم محور اجرا می شود

برنامه های هفته بوشهر به صورت مردم محور اجرا می شود