مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:002023-03-01سياسي

دستگاه های اجرایی نسبت به سنددار کردن اراضی دولتی خود اقدام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری زنجان ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان، - رییس کل دادگستری زنجان گفت: دستگاه هایی که نسبت به سنددار کردن اراضی دولتی خود اقدام نکرده اند در اسرع وقت نسبت به سنددار کردن آنها اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری زنجان ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان، اظهار کرد: چند سالی است ظرفیتی در کشور به نام شورای حفظ حقوق بیت المال ایجاد شده و جا هایی که یک موانع و تردید وجود دارد، در این شورا مورد بررسی و برداشته می شود که موضوع آن هم مربوط به حقوق عمومی است که بسیار راه گشا است.

صادقی نیارکی تصریح کرد: اداره اطلاعات استان با استفاده از همه ظرفیت ها نسبت به شناسایی فروش اراضی زراعی تحت هر عنوانی اقدام کند و مسببان را به دستگاه قضایی معرفی کند و صداوسیما هم در این زمینه اقدام رسانه ای انجام دهد تا مردم فریب این اقدامات غیرقانونی را نخورند.

رییس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد: ما همیشه باید اقدامات مان در راستای مصالح مردم باشد؛ البته به صورت مشروع و قانونی این موضوع از فرمایشات مقام معظم رهبری است، همه ما در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی نسبت به سنددار کردن اراضی دولتی خود اقدام کنند

دستگاه های اجرایی نسبت به سنددار کردن اراضی دولتی خود اقدام کنند