مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:412023-03-01ورزشي

دیدار جواد داوری با یائو مینگ


رییس فدراسیون بسکتبال در نشست های جداگانه با زاگلیس دبیرکل فیبا ، هاگوپ حاجیریان مدیر اجرایی بسکتبال آسیا  و یائومینگ رییس فدراسیون بسکتبال چین دیدار و گفتگو کرد .

- رییس فدراسیون بسکتبال در نشست های جداگانه با زاگلیس دبیرکل فیبا ، هاگوپ حاجیریان مدیر اجرایی بسکتبال آسیا  و یائومینگ رییس فدراسیون بسکتبال چین دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جواد داوری که برای همراهی تیم ملی بسکتبال به ژاپن و هنگ کنگ سفر کرده بود، در نشست با آندا زاگلیس دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در خصوص فرایند توسعه و پیشرفت بسکتبال ایران همچنین ارتقاء روابط و ایجاد همکاری های بیشتر به گفتگو پرداخت.

در نشستی دیگر، جواد داوری با هاگوپ خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) در خصوص تعاملات بیشتر فدراسیون بسکتبال ایران و فیبا آسیا صحبت کرد.

جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال همچنین با یائومینگ رییس فدراسیون بسکتبال چین که یکی از بازیکنان صاحب نام بسکتبال جهان بوده در خصوص مسائل مختلف این رشته و همچنین ارتقاء سطح روابط فدراسیون های بسکتبال دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جواد داوری با یائو مینگ

دیدار جواد داوری با یائو مینگ