مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:252023-03-01بين الملل

رییس سابق شاباک: طی چند هفته وارد جنگ داخلی می شویم


به دنبال تشدید اختلافات میان صهیونیست ها درپی اقدامات جنجالی کابینه رژیم اشغالگر، رییس اسبق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از احتمال ورود این رژیم به جنگ داخی طی چند هفته آتی پرده برداشت.

- به دنبال تشدید اختلافات میان صهیونیست ها درپی اقدامات جنجالی کابینه رژیم اشغالگر، رییس اسبق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از احتمال ورود این رژیم به جنگ داخی طی چند هفته آتی پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، یووال دیسکین رییس سابق شاباک در این باره اذعان کرد: ممکن است که اسراییل طی چند هفته وارد یک جنگ داخلی شود.

وی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفت: این یک دولت کاملا راست نیست، بلکه یک دولت کاملا تروریست است.

دیسکین ادامه داد: من می دانم که شاباک و پلیس اسراییل تمام تلاش خود را می کنند تا مجریان عملیات ها را شناسایی کنند، اما من فقط می توانم بگویم که قلبم با ساکنان شهرک حواره است.

وی در ادامه انتقاد از دولت نتانیاهو تاکید کرد: این دولت نفرین شده موفق شد امنیت داخلی ما را به پایین ترین سطح خود و شاید بدترین سطح در طول تاریخ اسراییل تضعیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق شاباک: طی چند هفته وارد جنگ داخلی می شویم

رییس سابق شاباک: طی چند هفته وارد جنگ داخلی می شویم