مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:052023-03-01اقتصادي

سومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با سخنرانی عضو هیئت مدیره شرکت گهرزمین برگزار شد


سومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با حضور عضو هیات مدیره شرکت های گهرزمین و صنایع ملی مس ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس روز گذشته با حضور عضو هیات مدیره شرکت های گهرزمین و صنایع ملی مس ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد.

دکتر احد علیخانی عضو هیات مدیره شرکت سنگ آهن گهرزمین و عضو هیات مدیره شرکت صنایع ملی مس ایران در سخنرانی خود در بخش اصلی سومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس که با موضوع اکتشافات ذخائر معدنی؛ فرصت ها و چالش ها همراه بود، با اشاره به قابلیت های معدنی ایران و قرارگیری ایران در کمربند فلزی تتیس گفت: 7 درصد منابع معدنی دنیا در ایران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که فقط یک درصد خشکی جهان و یک درصد جمعیت جهان را داریم و خداوند هفت برابر بیشتر نعمت خود را شامل سرزمین ایران کرده است، ولی متاسفانه سهم معدن در تولید ناخالص داخلی زیر یک درصد است.

علیخانی افزود: تمامی معادن فعلی، دارای سابقه اکتشافی و استخراجی باستانی بوده اند و امروزه با تکنیک ها و روش های نوین اکتشاف می توان معادن کاملا پوشیده و فاقد رخنمون را اکتشاف کرد.

وی بر این مهم تاکید داشت که اکتشافات و استخراج فراسرزمینی نیز باید با هدف افزایش سهم معدن در تولید ناخالص ملی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با سخنرانی عضو هیئت مدیره شرکت گهرزمین برگزار شد

سومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با سخنرانی عضو هیئت مدیره شرکت گهرزمین برگزار شد