مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:472023-03-01سياسي

آغاز فعالیت نمایشگاه مُد و لباس در بجنورد/ حضور 15 طراح استانی در این رویداد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 15 نفر از طراحان صاحب سبک استان در نمایشگاه مد و لباس استان حضور دارند و از تجربیات نمایندگی های معتبر استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم افتتاح نمایشگاه مد و لباس در بجنورد اظهار کرد: این نمایشگاه یک رویداد بزرگ مد و لباس در استان به شمار می رود.

وی گفت: 80 درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل لباس های اجتماعی و حوزه عفیفانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه جذب نمایندگی برند های معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: 15 نفر از طراحان صاحب سبک استان هم در این رویداد حضور دارند و از تجربیات نمایندگی های معتبر استفاده می کنند.

وی همچنین از برگزاری مسابقه طراحی لباس فرم مدارس و کارگاه آموزشی حوزه عفاف و حجاب با نگاه جهاد تبیین، به عنوان برنامه های جانبی این رویداد عنوان کرد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه شامل تخفیف 10درصدی است و طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو به قیمت مناسب از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

نمایشگاه مد و لباس در هفتاد غرفه از امروز به مدت سه روز از ساعت 11 تا 20 برای بازدید عموم علاقه مندان در هتل داریوش دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت نمایشگاه مُد و لباس در بجنورد/ حضور 15 طراح استانی در این رویداد

آغاز فعالیت نمایشگاه مُد و لباس در بجنورد/ حضور 15 طراح استانی در این رویداد