مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:402023-03-01اقتصادي

کورس «تک آهنگ ها» در سایه احیای کنسرت ها/ چهره ها به میدان آمدند


همزمان با آغاز دور تازه کنسرت ها بعد از چند ماه دوری اغلب خوانندگان و گروه های موسیقی، فرآیند انتشار و عرضه تک آهنگ ها نیز روند رو به رشدی را در هفته های اخیر آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرآیند تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقایی طی پنج ماه گذشته، متاثر از حوادث و اتفاقات اخیر در شرایط اضطرار و بحرانی قرار داشت.

شرایطی که موجب توقف تقریباً کامل برگزاری کنسرت ها و تولید آثار موسیقایی در گونه ها و ژانرهای مختلف شد و می توان گفت اغلب هنرمندان و گروه های فعال حوزه موسیقی در این مدت نه تنها در حوزه کنسرت ها فعالیت چندانی نداشتند، بلکه در حوزه تولید تک آهنگ و آلبوم نیز با شرایط مطلوبی رو به رو نبودند.

اما طی یکی دو هفته گذشته برخی از خوانندگان و گروه های موسیقایی به ویژه در حوزه موسیقی پاپ علاوه بر برنامه ریزی برای برپایی کنسرت های موسیقی که طبیعتاً با شرایط ویژه و خاص تری در حوزه محتوایی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، تک آهنگ هایی را نیز در دسترس مخاطبان قرار داده اند.

آثاری که برخی از آنها بعد از مدت ها دوری خواننده ها در حوزه فرآیند عرضه محصولات موسیقایی صورت می پذیرد و دربرگیرنده شرایطی است که می توان برخی ها از آنها آغازگر فصل تازه ای از فعالیت هنرمندان با در نظر گرفتن شرایط فعلی جامعه در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورس «تک آهنگ ها» در سایه احیای کنسرت ها/ چهره ها به میدان آمدند

کورس «تک آهنگ ها» در سایه احیای کنسرت ها/ چهره ها به میدان آمدند