مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:502023-03-01بين الملل

یک کشته در جریان اعتراضات ضد دولت نظامی در سودان


کمیته مرکزی پزشکان سودان اعلام کرد، در اعتراضات اخیر در خارطوم یک تظاهرکننده هدف تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفت و کشته شد.

پلیس سودان نیز ضمن ابراز تاسف، - کمیته مرکزی پزشکان سودان اعلام کرد، در اعتراضات اخیر در خارطوم یک تظاهرکننده هدف تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفت و کشته شد.

پلیس سودان نیز ضمن ابراز تاسف، این تیراندازی را اقدامی فردی و غیرقابل قبول خواند و اعلام کرد که اقدامات فوری را در مورد فرد خاطی آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، کمیته مرکزی پزشکان سودان در بیانیه ای ضمن اعلام کشته شدن یک تن در تظاهرات روز سه شنبه در شرق خارطوم گزارش داد، هنوز هویت این فرد شناسایی نشده اما او هدف گلوله شلیک شده از سوی نیروهای دولتی قرار گرفته است.

این کمیته در ادامه اعلام کرد، به این ترتیب تعداد کل کشته های اعتراضات از زمان تصمیمات اکتبر 2021 به 125 تن رسید.

پلیس سودان نیز در بیانیه ای ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این تظاهرکننده اعلام کرد که اقدامات فوری را علیه یکی از نیروهای خود به دلیل تیراندازی به یکی از تظاهرکنندگان و قتل او آغاز کرده است.

همچنین پلیس سودان در ادامه بیانیه خود ضمن ابراز تاسف از این اتفاق، آن را حرکتی فردی، اقدامی مردود و برخلاف دستورالعمل ها مبنی بر عدم برخورد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته در جریان اعتراضات ضد دولت نظامی در سودان

یک کشته در جریان اعتراضات ضد دولت نظامی در سودان