مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-01سياسي

چرا صلاحیت شهردار پیشنهادی شورای شهر الوند احراز نشد؟


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین به تشریح دلایل عدم احراز شهردار پیشنهادی شورای شهر الوند پرداخت و گفت: شورای شهر الوند بر انتخاب گزینه پیشنهادی خود اصرار دارند، - ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین به تشریح دلایل عدم احراز شهردار پیشنهادی شورای شهر الوند پرداخت و گفت: شورای شهر الوند بر انتخاب گزینه پیشنهادی خود اصرار دارند، بنابراین پرونده به هیئت حل اختلاف ارجاع شده است.

محسن اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس قانون انتخاب شهردار از وظایف شورای شهر است و سرنوشت یک شهر به انتخاب شهردار گره می خورد و شورای شهر وظیفه مهمی در این زمینه بر عهده دارد و باید براساس فرآیند قانونی، نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.

وی درباره انتخاب شهردار الوند خاطرنشان کرد: شورای شهر الوند پس از بررسی های انجام شده فردی را جهت تصدی شهرداری این شهر به استانداری قزوین معرفی کرده که این فرد هم اکنون یکی از اعضا شورای شهر و کارمند شهرداری الوند است.

این مسئول تصریح کرد: از آنجا که بر اساس قانون استانداری وظیفه دارد شرایط احراز صلاحیت گزینه معرفی شده برای تصدی شهرداری ها را بررسی کند مدارک و صورت جلسه ارائه شده از جانب شورای شهر الوند، براساس تبصره سه ماده 80 در یک فرایند زمانی 10 روزه می بایست توسط دفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صلاحیت شهردار پیشنهادی شورای شهر الوند احراز نشد؟

چرا صلاحیت شهردار پیشنهادی شورای شهر الوند احراز نشد؟