مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:512023-03-01سياسي

مردم جزیره خارگ انتظار توجه ویژه دولت را دارند


مردم این دیار انتظار دارند در سفر هفته اخیر رییس جمهور به استان، مشکلات آن ها با حضور دولت مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

- لطف اله علی پور رییس شورای شهر خارگ صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ اظهار داشت: مردم جزیره خارگ از ارزشمندترین سرمایه های این جزیره راهبردی هستند چراکه در طول سالیان گذشته همواره با مقاومت و رشادت، خاک خارگ را ارج نهاده و مدافع تمام قد آن بوده اند.

  وی افزود: حقیقت این است که بسیاری از زیر ساخت های رفاهی جزیره خارگ در سطح مطلوبی نیست و گاها مردم برای تامین بسیاری از نیازهای ساده ی خود به مشقت می افتند، بنابراین اولین بازخوردی که ما از سخنان مردم دریافت می کنیم؛ انتظار رصد عینی مشکلات ساکنان جزیره خارگ توسط دولت مردان ومسئولان بالا دستی با حضور در جزیره استراتژیک خارگ و لمس مشکلات متعدد لاینحل مانده شهروندان، از نزدیک می باشد.

  علی پور تصریح کرد: مردم و شورای شهر انتظار دارند میزبان ریاست محترم جمهوری یا نماینده ویژه وی در سفر مردمی آتی به استان بوشهر باشند تا مشکلات کلان مردم که سالیانی است با آن دست و پنجه نرم می کنند از نزدیک درک و در جهت حل آن ها اقدام  اساسی صورت بگیرد.

پایان خبر/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جزیره خارگ انتظار توجه ویژه دولت را دارند

مردم جزیره خارگ انتظار توجه ویژه دولت را دارند