مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:202023-03-01پزشكي

کودکان دارای تربیت جنسی بهتر، کمتر به انحراف کشیده می شوند


ان در بـسیاری از جوامـع مورد تأیید است، شاید به این دلیل بعضی معتقدند در این حوزه از زندگی انسان، اغماض به افزایش دانـش ارجحیـت دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی پاکی و معصومیت جنـسی کودکـان در بـسیاری از جوامـع مورد تأیید است، شاید به این دلیل بعضی معتقدند در این حوزه از زندگی انسان، اغماض به افزایش دانـش ارجحیـت دارد.

اهمیت تربیت کودکان سالم جنـسی در دنیـا پذیرفتـه شده است و تأثیر آموزش های جنسی مبتنی بـر خـانواده بـر سلامت نوجوانان و ارتباط صحیح کودکان و والدین قویا نشان داده شده است.

پـدر و مادر در بحث هـای مربـوط بـه رفتـار جنـسی بـا فرزنـدان احساس خجالت می کنند و برایشان ناراحت کننده اسـت و دانش و مهارت لازم برای انجام این کار را ندارند و مدرسه مـی توانـد بـه آن هـا کمـک کنـد ایـن مهـارت را کـسب نماینـد.

والـدین نیـز بایـد در مورد پیام هـای آموزشـی رابطـه جنـسی سـالم در مدرسـه نگرش مثبـت داشـته باشـند و بدانند علم و دانش محرک رفتارهای نامناسـب نیـست، امـا اغماض می تواند باعث بروز چنین رفتارهایی شود.

در مطالعه ای دریافت شد کسانی که آموزش ها را به طور رسمی و یا غیر رسمی از پدر و مـادر خــود دریافــت کــرده اند، شــرکای جنــسی کــمتــری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان دارای تربیت جنسی بهتر، کمتر به انحراف کشیده می شوند

کودکان دارای تربیت جنسی بهتر، کمتر به انحراف کشیده می شوند