مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-01اقتصادي

باتری صبا از اتومبیلرانی تا لیفتراک برقی


برای پشتیبانی از سیستم برق اضطراری نیاز به منبع انرژی دارید.

 سیستم های UPS معمولاً از باتری های سرب اسیدی تنظیم شده دریچه (VRLA) استفاده می کنند که این باتری ها به همین نام خوانده می شوند و حتی شبیه به نوع باتری مورد استفاده برای خودروها هستند، اما در واقع به طور خاص برای کار با بارهای صنعتی مانند UPS ساخته شده اند ( مثل باتری ups صبا باتری).

    هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض باتری صبا خود دارم؟    طول عمر باتری یو پی اس بسته به نوع و مدل باتری متفاوت است، اما بیشتر باتری ها از جمله باتری یو پی اس صبا معمولاً هر 3 تا 4 سال یکبار برای عمر استاندارد یا 5 سال یکبار برای عمر طولانی نیاز به تعویض دارند.

  عمر استاندارد عبارت است از مدت زمانی که یک باتری در شرایط بهینه می تواند دوام بیاورد و عمر باتری بیشتر نشان دهنده استفاده واقعی از باتری است، اگرچه این هنوز نیاز به کنترل دما تا 20 درجه سانتیگراد و عدم تخلیه عمیق باتری دارد.

   یک باتری UPS که در دمای محیط 30 درجه سانتیگراد کار می کند، نصف طول عمر باتری را خواهد داشت! نگه داشتن باتری ها در دمای استاندارد اغلب مقرون به صرفه تر از تعویض زودهنگام آنها است.

   هر چند وقت یک بار باید باتری یو پی اس صبا خود را تعمیر کنم؟    باتری های UPS باید بسته به نیاز سرویس شوند که می تواند هر سه ماه، دو سال یا سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باتری صبا از اتومبیلرانی تا لیفتراک برقی

باتری صبا از اتومبیلرانی تا لیفتراک برقی