مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-01اجتماعي

گسترش سرما در کردستان اختلالی برای گازرسانی ایجاد نکرد


مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به شرایط سخت و سرد امسال گفت: خوشبختانه در سال 1401 با توجه به بارش های فراوان نعمات الهی و ماندگاری و گسترش سرما هیچ اختلالی در ارائه خدمات گازرسانی به مشترکین استان ایجاد نشد.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به شرایط سخت و سرد امسال گفت: خوشبختانه در سال 1401 با توجه به بارش های فراوان نعمات الهی و ماندگاری و گسترش سرما هیچ اختلالی در ارائه خدمات گازرسانی به مشترکین استان ایجاد نشد.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگاران، امدادگران شرکت گاز استان کردستان را سربازان خط مقدم خدمت رسانی به مردم شریف استان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به گسترش چشمگیر شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان و گازدار شدن 32 شهر و هزار و 573 روستا و افزایش تعداد مشترکین استان به بیش از 615 هزار مشترک، وظیفه خدمت رسانی را بسیار خطیر و مهم می سازد .

وی افزود: به تدریج که عملیات گازرسانی به روستاها به اتمام می رسد وظیفه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان به طرف کیفی سازی خدمات تغییر مسیر می دهد و خدمت رسانی به موقع و سریع امدادگران همانگونه که مشخص است بسیار مهم بوده و حضورش در لحظات اولیه حوادث، حیاتی و کاملاً مشهود است که می تواند با قابلیت های خود و ظرفیت های موجود رسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش سرما در کردستان اختلالی برای گازرسانی ایجاد نکرد

گسترش سرما در کردستان اختلالی برای گازرسانی ایجاد نکرد