مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-01اجتماعي

مدارس کرمانشاه میزبان میهمانان نوروزی می شوند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آماده شدن مدارس کرمانشاه در تمامی شهرستان های استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.

- فردین یاوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و خوابگاه های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه، افزود: در مجموع 863 اتاق در 107 مرکز از جمله مدارس و دو خانه معلم شهر کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی می شوند که از این تعداد 600 اتاق در شهر کرمانشاه و 263 اتاق در شهرستان ها واقع است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اتاق های پیش بینی شده برای اسکان مسافران در سه رده شامل 69 اتاق رده ویژه که دارای تخت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه بوده، 488 اتاق رده الف که دارای همه امکانات رده ویژه به غیر از تخت بوده و 249 اتاق رده ب که شامل یخچال و تلویزیون مشترک تقسیم بندی شده است، می باشند.

یاوری با بیان اینکه دو خانه معلم شهر کرمانشاه نیز با 57 اتاق آماده اسکان میهمانان نوروزی شده، گفت: در تلاشیم تا خانه معلم شماره سه شهر کرمانشاه را هم که 32 اتاق دارد و در محدوده طاق بستان واقع شده، برای استفاده میهمانان نوروزی تجهیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کرمانشاه میزبان میهمانان نوروزی می شوند

مدارس کرمانشاه میزبان میهمانان نوروزی می شوند