مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 00:152023-02-28اقتصادي

خط قرمز افزایش قیمت کنسرت ها کجاست؟


برگزاری دوباره کنسرت ها و بازگشت موسیقی به فضای جامعه آن هم در آستانه نوروز و بعد از مدتی تعطیلی، در ذات خود اتفاق خوشایندی تلقی می شود، اما نرخ بلیت هایی که سقف آنها حالا به 700 هزار تومان در تهران رسیده است، - برگزاری دوباره کنسرت ها و بازگشت موسیقی به فضای جامعه آن هم در آستانه نوروز و بعد از مدتی تعطیلی، در ذات خود اتفاق خوشایندی تلقی می شود، اما نرخ بلیت هایی که سقف آنها حالا به 700 هزار تومان در تهران رسیده است، این پرسش را به میان می آورد که انتهای این مسیر افزایش قیمت ها تا کجاست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چراغ برگزاری کنسرت ها که قبل از جشنوار موسیقی فجر روشن شده بود، همچنان تا نوروز 1402 که امسال با ماه مبارک رمضان هم همزمان شده، روشن می ماند.

پیش از تعطیلی کنسرت ها، بلیت هر اجرا نهایتا تا مرز 450 هزار تومان به فروش می رسید ولی با از سرگیری کنسرت ها، این نرخ، طی یک بازه زمانی کوتاه به 500 تا 600 رسید و اکنون 700 هزار تومان هم به فروش می رسد.

پیشتر در گفت وگویی با برگزارکنندگان کنسرت ها، از سوی آنها چنین پیش بینی شده بود که افزایش نرخ بلیت هر کنسرت، با توجه به تاثیرات ناشی از کرونا بر جهان و دنیای هنر و همچنین نرخ تورم، امر چندان دور از ذهنی به نظر نمی رسد، اما مسئله اینجاست که این افزایش قیمت، نهایتا تا کجا ادامه دار خواهد بود و خط قرمز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز افزایش قیمت کنسرت ها کجاست؟

خط قرمز افزایش قیمت کنسرت ها کجاست؟