مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-28سياسي

آغاز اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه برین در حاشیه برگزاری مسابقات رالی خانوادگی در قالب کاروان راهیان نور با اشاره به آغاز این حرکت بزرگ فرهنگی اظهار کرد: راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی عظیم بی نظیر در جهان و در تاریخ کشور پهناور ایران، در ابتدا با حضور مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی تقویت شد و هم اکنون در حال گسترش کمی و کیفی است و اعزام به شکل کاروانی و خانوادگی در حال اجراست.

وی افزود: سرزمین دفاع مقدس تمام جذابیت های ممکن برای جذب روح حقیقت جوی هر انسان آزادی خواه را که به دنبال سرچشمه حقیقت است، با خود به همراه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه این حرکت در امتداد دفاع مقدس است، گفت: فضیلت ها و ارزش ها همواره جاودانه و از جنس الهی هستند پس باید نسل به نسل مانند یک رودخانه زلال و سیال حرکت و انسان های تشنه معنویت را سیراب کند.

سرهنگ برین اضافه کرد: امسال نیز در راستای احیا و انتقال این ارزش ها اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور ادامه دارد و تا پایان سال 1401 با حضور مردم عزیزمان در استان قزوین در قالب اردوهای دانشجویی، محلات و مسابقات رالی خانوادگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان

آغاز اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان