مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-28اقتصادي

90 درصد پروژه ساماندهی رودخانه دلمبر و سیاهجوی انجام شده است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: رودخانه های دلمبر و سیاهجوی در دهه های اخیر به علت توسعه شهری با مشکلات زیست محیطی همراه شده به طوری که آلایندگی زیست محیطی آنها سبب گلایه و شکایت مردم به ویژه در مناطق مهرشهر، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: رودخانه های دلمبر و سیاهجوی در دهه های اخیر به علت توسعه شهری با مشکلات زیست محیطی همراه شده به طوری که آلایندگی زیست محیطی آنها سبب گلایه و شکایت مردم به ویژه در مناطق مهرشهر، محمدشهر و ماهدشت کرج شده است.

  داود نجفیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طرح ساماندهی رودخانه سیاه جو و دلمبر به عنوان بخشی از محدوده سیل خیز شهر 100 هزار نفری ماهدشت در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه با سرعت زیادی در حال تکمیل است و تا کنون 90 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: اجرای فاز اول ساماندهی رودخانه های سیاه جوی و دلمبر در محدوده شهر ماهدشت 14 میلیارد تومان هزینه داشته و 60 میلیارد تومان اعتبار نیز برای انجام فاز دوم آن اختصاص یافته است.

این مسئول توضیح داد: این رودخانه ها در دهه های اخیر به علت توسعه شهری با مشکلات زیست محیطی همراه شده به طوری که آلایندگی زیست محیطی آنها سبب گلایه و شکایت مردم به ویژه در مناطق مهرشهر، محمدشهر و ماهدشت کرج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد پروژه ساماندهی رودخانه دلمبر و سیاهجوی انجام شده است

90 درصد پروژه ساماندهی رودخانه دلمبر و سیاهجوی انجام شده است