مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:372023-02-28اقتصادي

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در گچساران افتتاح شد


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی ازامروز 9 اسفندماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش در افتتاح نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در باشگاه مهرگان این شهرستان اظهار کرد: فواید کتاب خوانی و اثرات شگفت انگیز آن بر روی زندگی فردی و اجتماعی انسان، قابل انکار نیست.

وی بیان کرد: کتاب خواندن و مطالعه یکی از کارهایی است که می تواند باعث رشد ذهن و شخصیت افراد شده و همیشه توصیه می شود که افراد مطالعه را در برنامه روزانه خود داشته باشند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد:نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی به همت امور فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افتتاح شد.

کاهکش عنوان کرد: این نمایشگاه بزرگ عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از 9 اسفندماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 15 هزار جلد کتاب وحود دارد وآثار بیش از 100 ناشر برتر کشوری در معرض دید و استفاده علاقمندان قرار گرفته است.

ابوالحسن غلامی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تخفیف 20 درصدی فروش کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه به خریداران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در گچساران افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در گچساران افتتاح شد