مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:092023-02-28سياسي

نوروزی متفاوت در اردستان/ طرح سفیران گردشگری در مدارس اجرا شود


تمام تلاش مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان اردستان این است که نوروز سال 1402 نوروزی متفاوت برای همه مردم باشد و مردم تفاوت های ایجادشده را نسبت به گذشته احساس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در ستاد تسهیل سفر شهرستان، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان اردستان این است که نوروز سال 1402  نوروزی متفاوت برای همه مردم باشد و مردم تفاوت های ایجادشده را نسبت به نوروز 1401 احساس کنند.

وی ضمن تشکر از تلاش های دستگاه های اجرایی و همچنین برگزاری جلسات متعدد ستاد سفر جهت برنامه ریزی و خدمات دهی مناسب، افزود: دستگاه های اجرایی باید اقدامات مربوط به ستاد سفر را گزارش دهند تا ما نیز بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و این یکی از شاخص های ارزیابی مدیران خواهد بود و مدیری که بتواند در این ایام به خوبی کار کند قطعاً مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که برای نوروز 1402 در شهرستان خواهیم داشت، نوروزگاه اردستان است و محل برگزاری این برنامه نیز باغ پردیس بانوان شهر اردستان خواهد بود همچنین هماهنگی های لازم در این خصوص با سازمان های مردم نهاد و دیگر نهادها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی متفاوت در اردستان/ طرح سفیران گردشگری در مدارس اجرا شود

نوروزی متفاوت در اردستان/ طرح سفیران گردشگری در مدارس اجرا شود