مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-28سياسي

تلاش ناکام برای انزوا در قلب اروپا


وزیرخارجه کشورمان در حالی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو سخنرانی کرد که بنا به گفته شاهدان عینی و بر خلاف تبلیغات صورت گرفته در یک ماه اخیر این سخنرانی با حاشیه چندانی همراه نبود و حسین امیرعبداللهیان از طریق این تریبون به تشریح مواضع و برخی .

- وزیرخارجه کشورمان در حالی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو سخنرانی کرد که بنا به گفته شاهدان عینی و بر خلاف تبلیغات صورت گرفته در یک ماه اخیر این سخنرانی با حاشیه چندانی همراه نبود و حسین امیرعبداللهیان از طریق این تریبون به تشریح مواضع و برخی از تحولات اخیر در ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آذر ماه سال جاری به دنبال وقوع برخی از اعتراضات و تحولات داخلی در ایران ، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در مصوبه ای به تشکیل یک کمیته حقیقت یاب بین المللی برای ثبت و گزارش آنچه که موارد نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در ایران خوانده شد، رای داد.

پس ازتصویب چنین مصوبه ای، مقامات جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام کردند که با این شورا همکاری نخواهند کرد و در همین راستا اعلام شد که ایران خود یک کمیته ملی تحقیق متشکل از نمایندگان دستگاه های مرتبط دولتی و غیردولتی در وزارت کشور تشکیل داده است که وظیفه دارد احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر را با جدیت پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ناکام برای انزوا در قلب اروپا

تلاش ناکام برای انزوا در قلب اروپا