مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-28سياسي

ژئو پارک بهاباد ثبت ملی و جهانی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد ظرفیتهای خوبی در حوزه گردشگری دارد، ازثبت ملی و جهانی ژئوپارک بهاباد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد آخوندی ظهر سه شنبه درسومین نشست ستاد خدمات سفر نوروز 1402 شهرستان بهاباد با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و حرمت نگه داشتن میزبانان بر لزوم رعایت شئونات اسلامی تأکید کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان بهاباد ظرفیتهای خوبی در حوزه گردشگری دارد، ژئوپارک بهاباد سال آینده ثبت ملی و سه سال دیگر ثبت جهانی می شود.

دستورالعمل های نحوه خدمات رسانی اصناف در روزهای آینده ابلاغ و بروشورهای تبلیغاتی در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد از پویش یارمسافر درایام عید نوروز درسطح استان یزد خبرداد و گفت: ارائه خدمات جامع و رفع نواقص در قالب پویش یار مسافر در استان راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: نقش اصلی در فضا سازی شهری در راستای معرفی شهرستان و پیشواز عید باستانی نوروز را شهرداری ها بر عهده دارند و لازم است در این زمینه کوشا باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه ما هرسال در ماه رمضان و ایام عید نوروز دراستان وحتی کشور با دو چالش عمده یکی حفظ ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژئو پارک بهاباد ثبت ملی و جهانی می شود

ژئو پارک بهاباد ثبت ملی و جهانی می شود