مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-28سياسي

نوروزگاه اردستان در نوروز 1402 برپا می شود


نوروزگاه اردستان در نوروز 1402 از برنامه هایی است که در شهرستان اردستان و در محل باغ بانوان شهر اردستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد سفر اردستان، اظهار داشت: سعی و تلاش مجموعه مدیریتی در شهرستان اردستان بر این است که نوروز متفاوتی از سال های قبل و یا نوروز 1401 در این شهرستان داشته باشیم و این تفاوت را مردم نیز احساس خواهند کرد.

وی افزود: از تلاش های تمام ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تشکر می شود و این سومین جلسه ستاد تسهیل سفر در این شهرستان است و به دلیل اهمیت سفر و خدمات نوروزی، در اسفند ماه سه یا چهار جلسه ستاد سفر جهت برنامه ریزی و هماهنگی بهتر خواهیم داشت.

فرماندار اردستان تاکید کرد: نوروزگاه اردستان در نوروز 1402 از برنامه هایی است که در شهرستان اردستان و در محل باغ بانوان شهر اردستان برگزار خواهد شد که هماهنگی های مربوطه با سمن های جوانان و مجموعه اندیشه ورزان جوان در حال انجام است.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: قرار شده که در این محل نمایشگاه های نوروزی که شامل نمایشگاه فروش صنایع دستی، محصولات خانگی و غیره است در حدود 20 غرفه برگزار می شود و تمام برنامه ها به صورت منسجم و در همین محل برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزگاه اردستان در نوروز 1402 برپا می شود

نوروزگاه اردستان در نوروز 1402 برپا می شود