مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-28سياسي

جبران خسارتهای کشاورزان کرمانی در سیل اخیر پیگیری می شود


مشاور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خسارتهای سنگین سیل اخیر به کشاورزی کرمان گفت: جبران خسارتهای کشاورزان کرمانی در سیل اخیر پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید اورعی در قرارگاه امنیت غذایی در بیستمین سفر استانی خود و حضور در استان کرمان گفت: همه مسئولین وزارت جهاد کشاورزی شبانه روزی پایه کار امنیت غذایی مردم ایستاده اند و با روحیه جهادی همچون دوران دفاع مقدس در این جنگ اقتصادی تلاش می کنند و با وجود همه موانع و محدودیت منابع و اعتبارات سعی در رفع مشکلات دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خودکفایی در محصولات استراتژیک گفت: برخی از مشکلات در حوزه امنیت غذایی ناشی از تنش های سیاسی امنیتی و اقتصادی دیگر کشورهاست و برای جلوگیری از تبعات داخلی آن برنامه استمرار و ارتقا ضریب خودکفایی در کالاهای اساسی و استراتژیک به عنوان برنامه اول و مهم مسئولین وزارتخانه در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

وی در بیان اهداف این سفر گفت: در این سفر سه روزه چالش های پیش روی کشاورزان را در استان کرمان بررسی و از 5 شهرستان بازدید میدانی انجام دادیم که با هماهنگی مدیر کل حوزه وزارتی و معاونین وزارتخانه پیگیری مطالبات اتحادیه مرغداران پیگیری خسارت های ناشی از سیل اخیر و مشکلات صنایع تبدیلی و مبارزه با آفات گیاهی در دستور کار قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارتهای کشاورزان کرمانی در سیل اخیر پیگیری می شود

جبران خسارتهای کشاورزان کرمانی در سیل اخیر پیگیری می شود