مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:442023-02-28اقتصادي

خدمت رسانی متفاوت خط مشی اصلی بیمه رازی


مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر خدمات رسانی به روز گفت: سودآوری، کسب پرتفوی هدف گذاری شده، اصلاح ترکیب پرتفو، حفظ و رشد سهم بازار و مدیریت منابع مالی و اقتصادی شاخص سنجش عملکرد بیمه رازی در سال 1402 خواهد بود.

- اخبار شرکت ها؛ علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در شورای سراسری مدیران شرکت در اسفندماه 1401 با اشاره به تحقق 100 درصدی بودجه سال جاری طی 11 ماه 1401 گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری، چراغ راه شرکت محسوب می شود و عاملی خواهد بود تا در مسیر روشن حرکت کنیم که در این رابطه باید تاکید شود شرکت بیمه رازی از مسیر اصلی خود که در روزهای انتهایی سال 1399 ابلاغ شده فاصله نخواهد گرفت.

او خاطرنشان کرد: در سال 1402 برنامه عملیاتی متناسب با شاخص های اقتصادی همچون نرخ تورم و نرخ ارز طراحی و تدوین شده که در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

این عضو هیات مدیره بیمه رازی با تاکید بر اینکه نباید در صنعت بیمه به دنبال روزمرگی بود، یادآور شد: تعیین استراتژی و رویکرد متفاوت، بازارهای جدید برای شرکت ها به همراه خواهد داشت که نمونه بارز این مهم عضویت بیمه رازی در کنسرسیوم انرژی است.

جباری بیان کرد: در سال 1402 تقویت زیرساخت، حوزه فنی و کارشناسی شرکت بیمه رازی از اولویت های اصلی است زیرا در پی تقویت این ارکان، خدمات به روز و مزیت رقابتی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی متفاوت خط مشی اصلی بیمه رازی

خدمت رسانی متفاوت خط مشی اصلی بیمه رازی