مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-28فرهنگي

آوای زندگی در نقاشی


این روزها فضاها و لحظه هایی که به ظاهر برای ما تکراری و بدون جذابیت شده اند در نقاشی های نمایشگاه «آوای زندگی» به تصویر کشیده شده تا از آنچه فراموش شده، - ایسنا/اصفهان این روزها فضاها و لحظه هایی که به ظاهر برای ما تکراری و بدون جذابیت شده اند در نقاشی های نمایشگاه آوای زندگی به تصویر کشیده شده تا از آنچه فراموش شده، آشنایی زدایی شود.

محدثه شکرانی در گفت ‍وگو با ایسنا، با بیان اینکه 12 اثر در نمایشگاه آوای زندگی به نمایش گذاشته شده اند، گفت: موضوع آثار اشیاء و طبیعت بی‎جان، فضاهای ملموس زندگی و یا گذر انسان ها از کنار یکدیگر است که در سبک رئالیسم و غالب آثار نیز با استفاده از تکنیک رنگ و روغن خلق شده اند، اما در تعدادی نیز از پاستل گچی، چاپ دستی و مداد رنگ استفاده شده است.

این هنرمند افزود: تأمل و نگاه به فضاها و لحظاتی که برای ما تکراری و بدون جذابیت شده است هدف من از انتخاب چنین موضوعی بود، درواقع سعی کردم در این نقاشی ها از لحظاتی که مدت ها است فراموش شده آشنایی زدایی کنم، لحظه هایی که ما آن ها را فراموش کرده و در هیاهوی زندگی خودمان غرق شده ایم.

شکرانی با اشاره به این که آوای زندگی اولین نمایشگاه انفرادی او است، گفت: نقاشی را از 9 سالگی با طراحی و رنگ و روغن آغاز کردم، به تدریج در تکنیک های پاستل و رنگ و روغن آموزش دیدم و بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوای زندگی در نقاشی

آوای زندگی در نقاشی