مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-28سياسي

گزینه شورای شهر الوند برای شهرداری تأیید نشد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه گزینه شورای شهر الوند برای شهرداری تأیید نشد، گفت: با توجه به اصرار شورا، - موضوع در هیئت حل اختلاف بررسی خواهد شد.

محسن اسماعیلی در گفت‎ وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عدم تأیید صلاحیت شهرداری الوند اظهار کرد: انتخاب شهردار از وظایف اصلی شورای اسلامی شهر است و شورای شهر باید بر اساس یک فرآیند قانونی شهردار را انتخاب کند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر الوند در پروسه انتخاب شهردار جدید برای این شهر، یکی از کارمندان شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر همین شهر را به عنوان شهردار انتخاب کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: طبق قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران احراز صلاحیت شهرداران منتخب و صدور حکم برای آنها بر عهده استانداری است و باید مدارک، مستندات و صورت جلسات برای بررسی صلاحیت شهردار منتخب ظرف بازه زمانی 10 روز به دفتر امور شهری استانداری ارسال شود.

وی ادامه داد: پس از ارسال مدارک، مراحل تأیید صلاحیت، گزینش و در نهایت حراست در استانداری انجام شده و در صورت مثبت بودن استعلامات از مراجع قانونی حکم شهردار صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه شورای شهر الوند برای شهرداری تأیید نشد

گزینه شورای شهر الوند برای شهرداری تأیید نشد