مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:532023-02-28اقتصادي

عید و بوی خوش تمیزی و تازگی/ مشاغلی که در آستانه سال نو رونق می گیرند


در فصل خانه تکانی برخی از مشاغل همچون خشکشویی ها و قالی شویی ها بیش از قبل کسب و کارشان رونق می گیرد و به اصطلاح وقت سرخاراندن ندارند، کار و بارشان سکه است - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، سمیه محمدی؛ این روزها که بوی بهار در همه جا پیچیده همه برای خانه تکانی عید این سنت حسنه کهن ایرانی به تکاپو افتاده اند تا کمی غبار زندگی را کم و هوای خود را تازه تر کنند.

بانوان خراسان جنوبی هم مانند بانوان خوش سلیقه ایران سرشان این روزها از هر موقع شلوغ تر بوده و علاوه بر کارهای روزمره مشغول شستشوی فرش، موکت، تمیز کردن در و دیوار و خانه و کاشانه هستند.

سر برخی از مشاغل نیز مثل قالیشویی ها، خشکشویی ها و.

از همه شلوغ تر است چرا که مشتریان آن ها در مقایسه با ماه های دیگر سال بیشتر از قبل بوده و همین امر سبب شده حتی بر تعداد نیروها خود بیفزایند تا بتوانند پاسخگوی مشتریان خود باشند.

حال که همه به ویژه کدبانوهای این خطه در تکاپو و تلاش برای خانه تکانی هستند تصمیم گرفتیم از حال و احوال این روزهایشان بپرسیم و سری هم به مشاغل سرشلوغ این روزها بزنیم.

خانه تکانی را از نیمه اسفند شروع می کنم یکی از بانوان بیرجندی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: من هر سال به رسم قدیم از اواسط اسفندماه خانه تکانی را همراه با همسر و فرزندانم آغاز می کنم و یکی از دلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید و بوی خوش تمیزی و تازگی/ مشاغلی که در آستانه سال نو رونق می گیرند

عید و بوی خوش تمیزی و تازگی/ مشاغلی که در آستانه سال نو رونق می گیرند