مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-28سياسي

تمامی تاسیسات گردشگری محمودآباد پذیرای مهمانان نوروز است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری محمودآباد از پذیرش صد درصدی تمامی تاسیسات گردشگری این شهرستان در ایام نوروز 1402 خبرداد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری محمودآباد از پذیرش صد درصدی تمامی تاسیسات گردشگری این شهرستان در ایام نوروز 1402 خبرداد.

نبی الله اصغری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تقریباً درهمه ی کشورهای جهان به موضوع گردشگری اهمیت داده و به آن به عنوان یک صنعت مولد پول ساز و اشتغال آفرین توجه دارند، گفت: در ایران با مصوبه هیئت وزیران در سال 1392 به منظور توسعه گردشگری، مدیریت یکپارچه سیاستگذاری برنامه ریزی، نظارت بر سفرهای داخلی و خارجی، ایجاد هماهنگی و انجام در ارائه خدمات مناسب به مسافران ستاد هماهنگی خدمات سفر تشکیل شد و به تناوب آن این ستاد در استان و شهرستان ها شکل گرفت.

وی ستاد خدمات سفر را یک ستاد دائمی در طول سال برشمرد و افزود: در برخی از ایام سال که به اصطلاح با پیک مسافر مواجه هستیم، ستاد ویژه ای مانند ستاد خدمات سفر ویژه نوروز تشکیل می شود.

اصغری اظهار کرد: معمولاً شروع فعالیت ستاد نوروزی از دی ماه با تشکیل جلسات در فرمانداری شروع می شود و تا اواخر اسفند ماه موضوع برنامه ریزی و انجام وظایف ادارات در جلسات تدوین می شود هر ستاد دارای چندین کمیته است که بر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی تاسیسات گردشگری محمودآباد پذیرای مهمانان نوروز است

تمامی تاسیسات گردشگری محمودآباد پذیرای مهمانان نوروز است