مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 00:302023-02-27سياسي

مراسم معارفه بخشدار جدید جاجرود برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه بخشدار جاجرود در سالن اجتماعات مدرسه فاطمه الزهرا(س) شهر خسروآباد جاجرود و با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، شهرداران و مسؤولان شهری و شهرستانی امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم تودیع و معارفه بخشدار جاجرود در سالن اجتماعات مدرسه فاطمه الزهرا(س) شهر خسروآباد جاجرود و با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، شهرداران و مسؤولان شهری و شهرستانی امروز برگزار شد.

ظفر پورابراهیم، فرماندار پردیس ضمن بیان اینکه مشکلات پردیس بسیار است و پیگیری ها برای رفع آن ها کم بوده، اظهار کرد: در کشور اکثریت مردم بخش جاجرود را می شناسند اما پردیس را خیر، زیرا پردیس قدمت و هویت کافی را ندارد.

وی گفت: یکی از مشکلات مهم ما در پردیس عدم وجود هویت در شهرستان است و مردم وابستگی و دلبستگی های لازم را به این شهر ندارند و باید فکری برای این مساله داشته باشیم در غیر اینصورت مشکلات متعددی پیش روی ما خواهد بود.

فرماندار پردیس با اشاره به اینکه پردیس فاقد هویت دچار ضعف است، ابراز کرد: هویت بخشی به پردیس باید اولویت کاری باشد زیرا عدم آن باعث افزایش سرقت و جرم می شود به گونه ای که در شهرهای با قدمت بالا بدلیل شناخت افراد به هم، این نوع جرائم بسیار کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه بخشدار جدید جاجرود برگزار شد

مراسم معارفه بخشدار جدید جاجرود برگزار شد