مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 00:102023-02-27اقتصادي

اثرات مثبت تحریم ها بیشتر از آثار منفی آن بوده است


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه درآمدهای شرکت ارزی – ریالی است و نگرانی چندانی در خصوص بحث نوسانات نرخ ارز وجود ندارد، گفت: اثرات مثبت تحریم ها برای مجموعه ملی حفاری ایران بسیار بیشتر بوده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه درآمدهای شرکت ارزی – ریالی است و نگرانی چندانی در خصوص بحث نوسانات نرخ ارز وجود ندارد، گفت: اثرات مثبت تحریم ها برای مجموعه ملی حفاری ایران بسیار بیشتر بوده است.

حمیدرضا گلپایگانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران پروژه های خوبی را در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات توسط شرکت های دانش بنیان آغاز کرده و در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه اولویت در این زمینه شرکت های دانش بنیان خوزستانی است، افزود: اگر یک شرکت دانش بنیان در خوزستان ادعای این را داشته باشد که می تواند تجهیزات و قطعات مورد نیاز شرکت ملی حفاری را بسازد قطعا از آن مجموعه حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تاکنون قراردادهای بسیار خوبی با شرکت های دانش بنیان جهت ساخت قطعات و تجهیزات موردنیاز حفاری منعقد شده است و قطعا این همکاری و حمایت ها در آینده نیز ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات مثبت تحریم ها بیشتر از آثار منفی آن بوده است

اثرات مثبت تحریم ها بیشتر از آثار منفی آن بوده است