مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 22:002023-02-27سياسي

شهید خرازی فرمانده ای بافکر و دارای نبوغ نظامی بود


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: رزمندگان او را در جبهه ها به عنوان فرمانده ای بافکر، دارای نبوغ نظامی، شجاع و مدیریت بلد می شناختند.

- اصفهان-فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: رزمندگان او را در جبهه ها به عنوان فرمانده ای بافکر، دارای نبوغ نظامی، شجاع و مدیریت بلد می شناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت شهادت حاج حسین خرازی اظهار داشت: شهید حاج حسین خرازی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود که با تجلی مدیریت جهادی و انقلابی و نبوغ نظامی بالای خود، مقابل ارتش تا به دندان مسلح بعثی ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: این شهید با تدابیر خود، کارشناسان نظامی دیگر کشورهای جهان را متحیر نمود و با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت (ع) تربیت و پرورش یافت و در دوران انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسید.

فدا با بیان اینکه سردار شهید حسین خرازی فرمانده لشکر امام حسین (ع) بود، گفت: رزمندگان او را در جبهه ها به عنوان فرمانده ای بافکر، دارای نبوغ نظامی، شجاع و مدیریت بلد می شناختند.

سردار شهید حسین خرازی ایثارگری را در دوران دفاع مقدس با تمام وجود معنا کرد؛ به طوری که حدود 30 بار براثر اصابت ترکش زخمی شد و در عملیات خیبر نیز دست راست خود را تقدیم اسلام کرد و لقب ابولفضل جبهه ها را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید خرازی فرمانده ای بافکر و دارای نبوغ نظامی بود

شهید خرازی فرمانده ای بافکر و دارای نبوغ نظامی بود