مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:522023-02-27حوادث

پیش فروش آپارتمان کلاهبرداری از آب درآمد/ متهم متواری با 330 شاکی دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با ترفند پیش فروش آپارتمان از 330 نفر بالغ بر 800 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند پیش فروش آپارتمان مبالغی را از آن ها دریافت و متواری شده است موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته، مشخص شد این فرد که در عرصه ساخت و ساز مسکن فعالیت داشت از مدت ها پیش با طرح پیش فروش آپارتمان در شهر بهارستان اصفهان و پس از دریافت پس انداز و اندوخته متقاضیان به مکان نامعلومی متواری شده است.

هاشمی فر ادامه داد: به محض وصول پرونده قضایی، موضوع شناسایی و دستگیری این کلاهبردار حرفه ای در دستور کار قرار گرفت و سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه، مخفیگاه متهم در شهر محمودآباد استان مازندران شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی های صورت گرفته به شهر محمودآباد رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش آپارتمان کلاهبرداری از آب درآمد/ متهم متواری با 330 شاکی دستگیر شد

پیش فروش آپارتمان کلاهبرداری از آب درآمد/ متهم متواری با 330 شاکی دستگیر شد