مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:502023-02-27بين الملل

جنبش های حماس و جهاد اسلامی عملیات ضدصهیونیستی را تبریک گفتند


جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی ضمن تبریک عملیات قهرمانانه امروز نزدیک اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه عملیات های ضدصهیونیستی برای وارد کردن ضرباتی سخت به صهیونیست ها به خاطر جنایاتشان علیه ملت فلسطین شد.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز ضمن تبریک این عملیات، تاکید کرد که عملیات مذکور در چارچوب واکنش طبیعی به جنایت های مسئولان و شهرک نشینان صهیونیست صورت گرفت و پاسخ این جنایت ها عملیات مقاومتی بیشتر در همه مناطق فلسطین است.

گفتنی است، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک صهیونیست در عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا در شرق کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که عامل این حمله به سلامت محل عملیات را ترک کرده است.

همچنین منابع صهیونیستی از عملیات شلیک جدیدی در نزدیکی اریحا و زخمی شدن چندین شهرک نشین صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا پس از پایان عملیات خودروی خود را آتش زده و از محل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش های حماس و جهاد اسلامی عملیات ضدصهیونیستی را تبریک گفتند

جنبش های حماس و جهاد اسلامی عملیات ضدصهیونیستی را تبریک گفتند