مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-27اقتصادي

وزارت کشور با اختصاص فاینانس به خط2 قطار شهری تبریز موافقت کرد


با پیگیری های مدیران استانی، وزارت کشور با اختصاص فاینانس به خط2 قطار شهری تبریز موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار روز دوشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر افزود: این موافقت نامه با امضای رییس جمهور به بانک مرکزی ابلاغ شده است و از سوی استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان استان در مجلس و مدیران شهری برای جذب آن پیگیری لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه حدود هشت هزار میلیارد تومان منابع فاینانس برای قطارشهری تبریز جذب می شود، اظهار کرد: مدیریت شهری تلاش می کند پنج ایستگاه خط 2 قطارشهری را در 2 سال آینده تکمیل کند.

شهردار تبریز با اشاره به هدف گذاری شهرداری تبریز برای اتمام حفاری تونل های خط 2 تا پایان سال 1402 گفت: سقف 2 ایستگاه این خط در مسیر قراملک تا استانداری ساخته شده است.

هوشیار، ادامه داد: دولت تاکنون 16 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پروژه قطارشهری تبریز پرداخت کرده است و اخذ 46 میلیارد و 500 میلیون تومان منابع دولتی ابلاغ شده در این راستا نیز پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر نوسانات ارزی، عملکرد سازمان قطارشهری را تحت تأثیر قرار داده است، یادآور شد: در شرایط فعلی هیچکدام از فروشندگان مصالح، فروش ندارند اما تلاش می شود مطابق زمان بندی روند اجرای این پروژه ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور با اختصاص فاینانس به خط2 قطار شهری تبریز موافقت کرد

وزارت کشور با اختصاص فاینانس به خط2 قطار شهری تبریز موافقت کرد